Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Virheelliset korkolaskut on poistettu, ja lähetimme postitse uudet, korjatut laskut päiväyksellä 25.8.2025. Olemme tiedottaneet asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Yhteystiedot

Ole asumistasi tai vuokrasopimustasi koskevissa asioissa yhteydessä asiakaspalveluumme. Katso alta yhteystietomme muille yhteydenotoille.

Nainen käyttää kannettavaa tietokonetta sohvalla istuen. Mies istuu nojatuolissa häntä vastapäätä.

Asukkaiden yhteydenotot ja asiointi

Asiakaspalvelumme neuvoo kaikissa asumisen aikaisissa tilanteissa. Valtaosan asioinnista voit hoitaa OmaHeka-asukassivuillamme.

Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot ja ohjeet vikailmoituksen jättämiseen

Yhteystietomme

Vuokra-asunnon haun neuvonta

Asuntohakemuksia ei käsitellä Hekalla. Hae Hekan asuntoa tai muokkaa hakemustasi Helsingin kaupungin verkkosivujen kautta.

Hekan asiakaspalvelu ei neuvo asunnon hakemisessa eikä pysty vaikuttamaan asuntohakemusten käsittelyyn. Jos sinulla on kysyttävää asunnon hakemisesta, ole yhteydessä Vuokra-asunnon haun neuvontaan.