Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Olemme tekstiviestitse yhteydessä asukkaisiin, joita virhe koskee. Lähetämme virheellisen laskun tilalle uuden. Tiedotamme asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Työtaistelutoimien vaikutukset Hekassa 1. ja 2. helmikuuta

Torstaille 1.2. ja perjantaille 2.2. suunnitellut työtaistelutoimet voivat vaikuttaa myös Hekan toimintaan.

29.1.2024 15:07
Hekan kohde Koskelantie 66.

Tällä hetkellä ei ole tarkkaa tietoa siitä, kuinka laajasti työtaistelutoimet vaikuttavat Hekan toimintoihin ja asukkaiden palveluihin.

Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti puhelimitse ja sähköisissä kanavissa. Torstaina 1.2. ja perjantaina 2.2. asiakaspalvelupiste Viipurinkadulla on suljettuna.

Hekan asukkaiden avainten palautuksista ja noudoista vastaavan BLC:n Mäkelänkadun palvelupiste on auki normaalisti, mutta palvelussa voi olla viivettä loppuviikon aikana työtaisteluiden takia.  

Lakko vaikuttaa jätekuljetuksiin

Auto- ja kuljetusalan työntekijäliiton AKT:n työnseisauksella 1.–2.2. voi olla vaikutuksia Hekan kohteiden jätepisteiden tyhjennyksiin. Työnseisaus saattaa vaikuttaa jäteastioiden tyhjennysaikoihin jo ennen työnseisausta 28.1. alkaen.

Yhteydenotot Hekan tai HSY:n asiakaspalveluun eivät nopeuta jäteastioiden tyhjennyksiä lakkopäivinä tai lakon jälkeisinä päivinä.

Lisätietoa lakon vaikutuksista jätekuljetuksiin saa HSY:n ja L&T:n verkkosivuilta.