Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Olemme tekstiviestitse yhteydessä asukkaisiin, joita virhe koskee. Lähetämme virheellisen laskun tilalle uuden. Tiedotamme asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Huijausviestejä liikkeellä

Jotkut Hekan asukkaat ovat saaneet huijausviestejä, joissa kerrotaan vuokran maksutietojen muutoksesta. Hekalta ei koskaan lähetetä vuokranmaksutietoja asukkaille tekstiviestitse. Voit aina tarkistaa vuokranmaksutietosi Hekan asukassivuilta.

02.11.2023 08:33
Nainen käyttää tietokonetta

Vuokranmaksun tilinumeromme vaihtuivat 1.1.2023, ja lähetimme siitä vuokralaisillemme kirjeen joulukuussa 2022. Kerroimme tilinumerojen vaihtumisesta myös asukassivuillamme.

Lähetämme aina vuosittain joulukuussa ohjeet seuraavan vuoden vuokrien maksamiselle. Ohjeista näet tilin, jolle vuokra tai muut maksut maksetaan, ja viitenumerot.

Voit aina tarkistaa vuokrasi ja muiden maksujesi tilanteen ja maksutiedot Hekan asukassivuilta (Oma talous – Näytä oma talous).

Kirjaudu asukassivuille

Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät Asiointi ja asiakaspalvelu -sivulta.