Korkolaskujemme laskutuksessa on häiriö. Poistamme laskutetut korkolaskut ja laskutamme ne uudelleen mahdollisimman pian. Laskuja ei ole lähetetty asukkaille kotiin tai verkkopankkiin, mutta ne ovat näkyvillä asukassivuilla velkaerittelyssä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Asiointi ja asiakaspalvelu

Voit hoitaa asumisen aikaista asiointia asukassivuillamme. Tavoitat asiakaspalvelumme myös puhelimitse, ja voit asioida asiakaspalvelupisteessämme.

Tällä sivulla

Asuntohakemuksia ei käsitellä Hekalla. Hekan asiakaspalvelu ei neuvo asunnon hakemisessa eikä pysty vaikuttamaan asuntohakemusten käsittelyyn. Jos sinulla on kysyttävää asunnon hakemisesta, ole yhteydessä Vuokra-asunnon haun neuvontaan.

Asioi kätevästi asukassivuilla

Voit asioida asukassivuillamme, silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Asukassivuilla voit muun muassa tarkistaa vuokranmaksusi tiedot ja tilanteen, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jättää vikailmoituksen, hoitaa autopaikka- ja saunavuorovarauksia ja asioida asukas- tai sopimusmuutoksiin liittyvissä tilanteissa.

Ohjeita asukassivujen käyttöön

Vikailmoitukset ja päivystys

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

  • Asukassivuilla voit hoitaa asumiseen liittyvät yhteydenotot vuorokaudenajasta riippumatta.
  • Puhelinpalvelumme on auki maanantaista perjantaihin kello 9–12 numerossa 09 5767 3000 .
  • Puhelun hinta on matkapuhelinliittymäsi operaattorin matkapuhelinmaksu tai lankaverkosta soittaessasi paikallisverkkomaksu. Puhelut nauhoitetaan.

Asioi asiakaspalvelupisteessämme

Asiakaspalvelupisteemme osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna ilman ajanvarausta tiistaisin kello 9–15. Ajanvarauksella palvelemme keskiviikkoisin klo 9–12 ja torstaisin klo 12–15. Maanantaisin ja perjantaisin asiakaspalvelupiste on suljettu.

Toisen puolesta asiointi valtakirjalla

Valtakirjalla voit valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan omia vuokrasuhdeasioitasi.

Ohjeita asumisen aikaisiin tilanteisiin