Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Virheelliset korkolaskut on poistettu, ja lähetimme postitse uudet, korjatut laskut päiväyksellä 25.8.2025. Olemme tiedottaneet asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Asiakaspalvelun kesän palveluajat voimaan 1.4.2024

Hekan asiakaspalvelun kesäaukioloajat ovat voimassa 31.8.2024 saakka.

02.4.2024 08:30
Naisella on sylissään kannettava tietokone ja hän puhuu puhelimessa.

Puhelinpalvelu: Kesäkaudella asiakaspalvelun puhelinpalvelu 09 5767 3000 on auki maanantaista perjantaihin klo 9–12.

Päivystys: Puhelinpalveluaikojen ulkopuolella päivystysnumero 09 5767 3100 palvelee kiireellisissä vikailmoitusasioissa.

As Oy -asuntojen puhelinpalvelu: Myös As Oy-asukkaiden puhelinpalvelu 09 5767 4000 palvelee kesäkaudella klo 9–12.

Asiakaspalvelupiste: Asiakaspalvelupiste osoitteessa Viipurinkatu 2 palvelee tiistaisin klo 9–15 ilman ajanvarausta. Ajanvarauksella palvelemme keskiviikkoisin klo 9–12 ja torstaisin klo 12–15. Maanantaisin ja perjantaisin asiakaspalvelupiste on suljettuna.

Asioi asukassivuilla

Valtaosan asumisen aikaisesta asioinnista voit hoitaa asukassivuillamme. Esimerkiksi kiireettömän vikailmoituksen jättäminen käy kätevästi asukassivujen kautta.