Jos olet saanut Hekalta kirjeen vuokrasopimuksen yhtenäistämisestä, ilmoita yhteystietosi alla olevan linkin kautta. Yhteystiedot tarvitaan vain niiltä Hekan asukkailta, jotka ovat saaneet Hekalta kirjeen, mutta eivät vielä ole ilmoittaneet yhteystietojaan.

Ilmoita yhteystietosi

Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa marraskuussa

03.11.2023 09:33
Naisella on sylissään kannettava tietokone ja hän puhuu puhelimessa.

Hekan puhelinpalvelun aukioloajoissa on poikkeuksia marraskuussa.

  • puhelinpalvelu palvelee keskiviikkona 8.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee torstaina 9.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee keskiviikkona 15.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee torstaina 16.11. kello 9–12

Puhelinpalvelun ollessa kiinni kiireelliset vikailmoitukset voi tehdä päivystysnumeroon 09 5767 3100 .

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut, mistä johtuen puheluihin ja sähköisiin yhteydenottoihin vastaaminen kestää normaalia kauemmin. Pahoittelemme tilannetta. Ruuhkasta huolimatta yksi yhteydenotto Hekaan riittää. Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Normaalisti asiakaspalvelupisteemme osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna ajanvarauksella maanantaista perjantaihin kello 9–15 ja tiistaisin ilman ajanvarausta kello 9–15. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin klo 9–15 numerossa 09 5767 3000 . Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@hekaoy.fi .

Valtaosan asumisen aikaisesta asioinnista voit hoitaa asukassivuillamme.  Esimerkiksi vikailmoituksen jättäminen käy kätevästi asukassivujen kautta.