Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Olemme tekstiviestitse yhteydessä asukkaisiin, joita virhe koskee. Lähetämme virheellisen laskun tilalle uuden. Tiedotamme asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa marraskuussa

03.11.2023 09:33
Naisella on sylissään kannettava tietokone ja hän puhuu puhelimessa.

Hekan puhelinpalvelun aukioloajoissa on poikkeuksia marraskuussa.

  • puhelinpalvelu palvelee keskiviikkona 8.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee torstaina 9.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee keskiviikkona 15.11. kello 9–12
  • puhelinpalvelu palvelee torstaina 16.11. kello 9–12

Puhelinpalvelun ollessa kiinni kiireelliset vikailmoitukset voi tehdä päivystysnumeroon 09 5767 3100 .

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut, mistä johtuen puheluihin ja sähköisiin yhteydenottoihin vastaaminen kestää normaalia kauemmin. Pahoittelemme tilannetta. Ruuhkasta huolimatta yksi yhteydenotto Hekaan riittää. Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Normaalisti asiakaspalvelupisteemme osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna ajanvarauksella maanantaista perjantaihin kello 9–15 ja tiistaisin ilman ajanvarausta kello 9–15. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin klo 9–15 numerossa 09 5767 3000 . Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@hekaoy.fi .

Valtaosan asumisen aikaisesta asioinnista voit hoitaa asukassivuillamme.  Esimerkiksi vikailmoituksen jättäminen käy kätevästi asukassivujen kautta.