Näin tunnistat Hekan kiinteistönhoitajat Tietoomme on tullut, että liikkeellä on ollut huijareita, jotka ovat tekeytyneet Hekan kiinteistönhoitajiksi ja esiintyneet palovaroittimien tarkastajina. Hekan kiinteistönhoitajat ja muut työntekijät ilmoittavat etukäteen asunnossa käynnistä, poikkeuksena erityisen kiireelliset tilanteet kuten äkilliset vesivahingot. Tunnistat kiinteistönhoitajamme Hekan logolla varustetuista työvaatteista. Lisäksi Hekan työntekijällä on aina mukanaan henkilökortti, jonka he pyydettäessä näyttävät asukkaalle. Ilmoita epäilyttävistä kävijöistä poliisille.

Asiakaspalvelumme on suljettuna perjantaina 23.2.2024. Kiireellisissä vikailmoitusasioissa soitathan päivystysnumeroomme 09 5767 3100.

Hekan aluetoimistot sulkeutuvat 1.9.2023 – Asiakaspalvelu keskitetään Viipurinkatu 2:een

Hekan asiakaspalvelut muuttavat 1.9.2023 saman katon alle Alppilaan, osoitteeseen Viipurinkatu 2. Yhteydenotot Hekaan, isännöinti mukaan lukien, tapahtuvat jatkossa Hekan yhteisen asiakaspalvelun kautta.  

23.8.2023 11:18
Aulatila, jossa pöytiä ja tuoleja sekä lasiseinän takana olevia palvelupisteitä.
Uudet asiakaspalvelutilat Alppilassa ovat kalusteita vaille valmiit.

Huom! Uutista ei päivitetä. Katso asiakaspalvelumme ajantasaiset aukioloajat

Isännöinnin aluejako sekä joidenkin kohteiden nimetty isännöitsijä vaihtuvat muutoksen yhteydessä. Huolto ja siivous säilyvät entisellään. 

Muuton ja uuden puhelinjärjestelmän käyttöönoton vuoksi Hekan puhelinpalvelu on suljettu 4.–6.9. Asiakaspalvelun ollessa suljettuna 4.–6.9. asukassivut toimivat normaalisti, mutta viestien käsittelyssä voi olla viivettä. Pahoittelemme palvelukatkoa ja toivomme kärsivällisyyttä.

Kiireelliset vikailmoitukset soitetaan 4.–6.9. ajalla päivystysnumeroon, josta Hekan huolto saa ne hoidettavakseen. 

Ensimmäiset ajanvarausasiakkaat otetaan vastaan Viipurinkadulla 11.9. Ilman ajanvarausta tuleville asiakkaille ensimmäinen aukiolopäivä on tiistai 12.9. Asiakaspalvelu on avoinna jatkossa ilman ajanvarausta tiistaisin klo 9–15. 

Hekan uudet palvelunumerot 

Asiakaspalvelu puhelimitse 09 5767 3000  (käytössä 7.9.2023 alkaen) 

  • Arkisin kello 9–15: kiireelliset vikailmoitukset, vuokranmaksuun ja vuokrasopimuksiin liittyvät asiat, muu asiakasneuvonta. 
  • Puhelinpalvelumme on kokonaan suljettu 4.–6.9.2023. 

Päivystys 09 5767 3100  (käytössä 4.9.2023 alkaen) 

  • Ovenavaukset ja kiireelliset vikailmoitukset asiakaspalvelun aukioloajan ulkopuolella. 

Asiointi asiakaspalvelupisteessä, Viipurinkatu 2 (11.9.2023 alkaen) 

  • Ajanvarauksella arkisin kello 9–15. Varaa aika puhelimitse tai verkossa hekaoy.fi/ajanvaraus
  • Ilman ajanvarausta tiistaisin kello 9–15. 

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@hekaoy.fi . Chat-asiakaspalvelu ei ole käytössä toistaiseksi. 

Muutoksia avainten noutoihin ja palautuksiin

Kaikki avainten luovutukset ja palautukset tapahtuvat 30.8. alkaen BLC Turva Oy:n toimipisteessä. Toimipiste sijaitsee osoitteessa Mäkelänkatu 2 (käynti: Vääksyntien ja Teollisuuskadun risteys).  Avaimia voi aluksi palauttaa vain palvelupisteen aukioloaikoina. Aukioloajat ja yhteystiedot löytyvät BLC Turvan verkkosivuilta .

Avaimiin liittyvä asiakasneuvonta hoidetaan kuitenkin Hekan asiakaspalvelun kautta, ja asukkaiden tulee aina ennen asiointia BLC Turvan palvelupisteessä olla yhteydessä Hekan asiakaspalveluun.