Jos olet saanut Hekalta kirjeen vuokrasopimuksen yhtenäistämisestä, ilmoita yhteystietosi alla olevan linkin kautta. Yhteystiedot tarvitaan vain niiltä Hekan asukkailta, jotka ovat saaneet Hekalta kirjeen, mutta eivät vielä ole ilmoittaneet yhteystietojaan.

Ilmoita yhteystietosi

Asiakaspalvelun kesän palveluajat voimaan 1.4.2024

Hekan asiakaspalvelun kesäaukioloajat ovat voimassa 31.8.2024 saakka.

02.4.2024 08:30
Naisella on sylissään kannettava tietokone ja hän puhuu puhelimessa.

Puhelinpalvelu: Kesäkaudella asiakaspalvelun puhelinpalvelu 09 5767 3000 on auki maanantaista perjantaihin klo 9–12.

Päivystys: Puhelinpalveluaikojen ulkopuolella päivystysnumero 09 5767 3100 palvelee kiireellisissä vikailmoitusasioissa.

As Oy -asuntojen puhelinpalvelu: Myös As Oy-asukkaiden puhelinpalvelu 09 5767 4000 palvelee kesäkaudella klo 9–12.

Asiakaspalvelupiste: Asiakaspalvelupiste osoitteessa Viipurinkatu 2 palvelee tiistaisin klo 9–15 ilman ajanvarausta. Ajanvarauksella palvelemme keskiviikkoisin klo 9–12 ja torstaisin klo 12–15. Maanantaisin ja perjantaisin asiakaspalvelupiste on suljettuna.

Asioi asukassivuilla

Valtaosan asumisen aikaisesta asioinnista voit hoitaa asukassivuillamme. Esimerkiksi kiireettömän vikailmoituksen jättäminen käy kätevästi asukassivujen kautta.