Virheellisiä korkolaskuja: Hekan pohjoisen ja etelän alueen sekä As Oy -asuntojen asukkaille 18.8.2025 lähetetyissä laskuissa on virhe. Sinun ei tarvitse olla virheellisen laskun vuoksi yhteydessä Hekaan. Virheelliset korkolaskut on poistettu, ja lähetimme postitse uudet, korjatut laskut päiväyksellä 25.8.2025. Olemme tiedottaneet asiasta myös OmaHeka-asukassivuilla. Korkolaskusi on oikein, jos heinäkuun korkoprosentti on 9,5. Virheellisiin laskuihin heinäkuun korkoprosentiksi on merkitty 10,5. Virheellisen laskun voi hävittää. Pahoittelemme tapahtunutta.

Lue korkolaskuista

Asukastyytyväisyyskyselymme käynnistyi

Heka selvittää vuosittain asukkaiden tyytyväisyyttä asumispalveluihin ja asukastoimintaan asukastyytyväisyyskyselyllä. Tuloksia käytämme asumispalvelujen kehittämiseen.

16.9.2024 08:30
Kuvassa Hekan kohde Töyrytie 3

Pyynnön vastata kyselyyn ja vastausohjeet saa tällä viikolla sähköpostitse satunnaisotannalla yhteensä 20 000 asukastamme. Kyselyyn voi vastata kuka tahansa kyseisessä asunnossa kirjoilla oleva henkilö tai henkilöt yhdessä. Kyselyyn voi vastata 29. syyskuuta 2024 saakka.

Tutkimuksen toteuttaa puolueeton tutkimustoimisto Roidu Oy. Sähköpostitse jaettava kysely ei tule Hekan sähköpostiosoitteesta, vaan kutsun lähettäjänä on osoite hekaoy-survey@roidu.com.

Kyselyn tuloksista tiedotamme verkkosivuillamme tulosten valmistuttua.