Asiakaspalvelumme puhelinajat muuttuvat 

1.10.2025 lähtien asiakaspalvelumme puhelinpalvelu on auki maanantaista torstaihin kello 9–11.

25.9.2025 11:58
Mies käyttää kännykkää.

Näin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme  

OmaHeka-asukassivut 

Voit hoitaa valtaosan asioinnista OmaHeka-asukassivuillamme, silloin kun se sinulle parhaiten sopii. OmaHekassa voit muun muassa  

  • tarkistaa vuokranmaksusi tiedot ja tilanteen,  
  • ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme,  
  • jättää kiireettömän vikailmoituksen,  
  • hoitaa autopaikka- ja saunavuorovarauksia ja  
  • jättää palvelupyyntöjä asukas- tai sopimusmuutoksiin liittyvissä tilanteissa.  

Videot

Katso kaikki OmaHeka-ohjevideot

Soita asiakaspalveluumme 

1.10.2025 lähtien puhelinpalvelumme numerossa 09 5767 3000 on avoinna 

  • maanantaisin kello 9–11 
  • tiistaisin kello 9–11 
  • keskiviikkoisin kello 9–11 
  • torstaisin kello 9–11. 

Palveluneuvojamme yhdistää tarvittaessa puhelun isännöintiin, siivoukseen, huoltoon tai perintään. Tavoitteena on, että asiakas saa asiansa hoidettua yhden puhelun aikana ilman takaisinsoittoja. 

Kiireelliset vikailmoitukset, päivystys, ovenavaukset 

Kiireellisen vikailmoitukset ja ovenavauspyynnöt voit soittaa 

  • maanantaista perjantaihin kello 9–12 asiakaspalvelun numeroon 09 5767 3000 
  • muina aikoina päivystysnumeroon 09 5767 3100. 

Varaa käyntiaika asiakaspalveluumme 

Jos et voi hoitaa asiaasi OmaHekassa tai puhelimitse, voit asioida asiakaspalvelupisteellämme.  

Asiakaspalvelumme osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna  

  • tiistaisin kello 9–15 ilman ajanvarausta
  • keskiviikkoisin kello 9–12 vain ajanvarauksella 
  • torstaisin kello 12–15 vain ajanvarauksella.  

Vuokranmaksuneuvonta osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna ajanvarauksella 

  • keskiviikkoisin kello 9–15  
  • torstaisin kello 9–15.