Korkolaskujemme laskutuksessa on häiriö. Poistamme laskutetut korkolaskut ja laskutamme ne uudelleen mahdollisimman pian. Laskuja ei ole lähetetty asukkaille kotiin tai verkkopankkiin, mutta ne ovat näkyvillä asukassivuilla velkaerittelyssä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Asiakaspalvelun ruuhkia on purettu 

Asiakaspalvelumme on viime aikoina ollut paikoitellen hyvin ruuhkautunut, ja asukkaamme ovat saattaneet joutua odottamaan vastausta yhteydenottonsa harmillisen pitkään. Pahoittelemme tilannetta. Teemme parhaamme, jotta asukkaamme saisivat jatkossa meiltä sujuvampaa asiakaspalvelua.

23.5.2025 10:55
Nainen käyttää kännykkää pöydän ääressä.

Kuroimme vastausviivettä purkupäivillä 

Purimme asiakaspalveluumme lähetettyjä viestejä toukokuun alussa tehostetusti, ja saimme merkittävästi vähennettyä käsittelyä odottavien yhteydenottojen määrää. Hekalla on käynnissä myös muita toimenpiteitä asiakaspalvelun sujuvoittamiseksi.   

Asiakaspalvelumme vastaanottaa kuukaudessa keskimäärin noin 4000 puhelua sekä 1600 asukassivuilla jätettyä viestiä ja 1500 palvelupyyntöä. Vastaamme asukkaalle aina mahdollisimman pian. Lisäksi huhtikuussa meillä oli käsittelyssä noin 16 000 vikailmoitusta.  

Näin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme 

Voit hoitaa valtaosan asioinnista asukassivuillamme silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Asukassivuilla voit muun muassa tarkistaa vuokranmaksusi tiedot ja tilanteen, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jättää kiireettömän vikailmoituksen, hoitaa autopaikka- ja saunavuorovarauksia ja asioida asukas- tai sopimusmuutoksiin liittyvissä tilanteissa. 

Rekisteröidy tai kirjaudu asukassivuille 

Tavoitat asiakaspalvelumme myös puhelimitse, ja voit asioida asiakaspalvelupisteessämme.

Katso yhteystietomme ja aukioloaikamme

Yksi yhteydenotto yhdessä kanavassa riittää.