Asiakaspalvelun ruuhkia on purettu
Asiakaspalvelumme on viime aikoina ollut paikoitellen hyvin ruuhkautunut, ja asukkaamme ovat saattaneet joutua odottamaan vastausta yhteydenottonsa harmillisen pitkään. Pahoittelemme tilannetta. Teemme parhaamme, jotta asukkaamme saisivat jatkossa meiltä sujuvampaa asiakaspalvelua.

Kuroimme vastausviivettä purkupäivillä
Purimme asiakaspalveluumme lähetettyjä viestejä toukokuun alussa tehostetusti, ja saimme merkittävästi vähennettyä käsittelyä odottavien yhteydenottojen määrää. Hekalla on käynnissä myös muita toimenpiteitä asiakaspalvelun sujuvoittamiseksi.
Asiakaspalvelumme vastaanottaa kuukaudessa keskimäärin noin 4000 puhelua sekä 1600 asukassivuilla jätettyä viestiä ja 1500 palvelupyyntöä. Vastaamme asukkaalle aina mahdollisimman pian. Lisäksi huhtikuussa meillä oli käsittelyssä noin 16 000 vikailmoitusta.
Näin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme
Voit hoitaa valtaosan asioinnista asukassivuillamme silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Asukassivuilla voit muun muassa tarkistaa vuokranmaksusi tiedot ja tilanteen, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jättää kiireettömän vikailmoituksen, hoitaa autopaikka- ja saunavuorovarauksia ja asioida asukas- tai sopimusmuutoksiin liittyvissä tilanteissa.
Rekisteröidy tai kirjaudu asukassivuille
Tavoitat asiakaspalvelumme myös puhelimitse, ja voit asioida asiakaspalvelupisteessämme.
Katso yhteystietomme ja aukioloaikamme
Yksi yhteydenotto yhdessä kanavassa riittää.