Lämna in en icke-brådskande felanmälan som inloggad på vår boendesida eller som oinloggad på blanketten på vår webbplats. Anmäl alltid fel som kräver omedelbar reparation per telefon. 

Lämna icke-brådskande felanmälan

Du kan göra en icke-brådskande felanmälan enligt ditt val antingen på vår boendesida eller på vår webbplats. 

Felanmälningar som lämnas elektroniskt skickas direkt till fastighetsunderhållet för behandling. Vi åtgärdar de anmälda felen snarast möjligt. Du får en uppföljningsrapport till din e-post/boendesidan om hur reparationen framskrider.

Du kan bara göra en felanmälan för den bostad du bor i. Du kan bifoga en bild på det upptäckta felet till anmälan.

När du gör en felanmälan på boendesidan kan du följa hur behandlingen av anmälan framskrider och även titta på dina tidigare felanmälningar.

Lämna felanmälan som inloggad på boendesidan

Om du vill lämna en felanmälan utan att logga in på boendesidan, gå till felanmälningstjänsten via länken nedan. Välj uppgifter om din bostad på blanketten, specificera felet du har upptäckt och fyll i dina kontaktuppgifter. 

Lämna icke-brådskande felanmälan utan att logga in

Lämna brådskande felanmälan per telefon

Anmäl alltid fel som kräver omedelbar reparation, som vattenläckage, avloppsstopp och elektriska fel, per telefon.

Brådskande felanmälningar under kundtjänstens öppettider:

  • södra byrån 09 5767 3200
  • östra byrån 09 5767 3800
  • sydöstra byrån 09 5767 3600
  • nordöstra byrån 09 5767 3400
  • västra byrån 09 5767 3000.

Lämna brådskande felanmälan utanför kundtjänstens öppettider på regionbyråns journummer.

Se journummer