Kundtjänst kontaktinformation
Ingången till byrån är belägen på tågbanans sida. Anmäl dig i kundtjänsten när du anländer till det bestämda mötet.
Hekas kundtjänstenheter betjänar utan tidsbokning på tisdagar kl. 9–12, övriga tider endast efter tidsbokning
Det lönar sig att boka en tid till kundtjänsten för sådana situationer där ett besök på byrån är nödvändigt för att sköta ärendet. Du kan boka tid genom att skicka e-post eller ringa till områdesbyrås kundtjänst.
Vänligen följ anvisningarna nedan när du sköter ärendena:
- Ta hand om handhygienen.
- Observera säkerhetsavståndet.
- Hosta och nys i en engångsnäsduk eller i ärmvecket.
I de flesta situationer sköts ärendena lättast via boendesidan.
Telefontjänstens kundtjänstnummer är öppna
- måndagar till fredagar kl. 9–15
- samt månadens första och sista vardag till kl. 16.
Priser för att ringa: 0,0835 €/samtal + 0,1669 €/minut. Kötiden är avgiftsbelagda.
Inga kända exceptionella öppettider
I brådskande fall, lämna en brådskande felanmälan per telefon under kontorstid på telefonnumret 09 5767 3000.
Vårt journummer 09 5767 3100 betjänar i brådskande ärenden utanför byråernas öppettider.
Andra kontakter
Faktureringsadresser för invånare
Du ser alltid bankförbindelsen och koderna från fakturan för betalningen i fråga.
Hekas bankkontonummer ändras 1.1.2023. Det nya kontonumret är FI66 1660 3001 1997 21.
Faktureringsadresser för avtalspartner
Helsingfors stads bostäder Ab, västra byrån
PL 8294
02066 DOCUSCAN
EDI-kod 003723790586063
Nätfakturaförmedlare: Ropo Capital Oy (Enfo), kod 003714377140