Kundtjänst kontaktinformation

Telefonnummer till kundtjänst
tel. 09 5767 3400
E-postadress
@email
Besöksadress
Malms handelsväg 18, 4:e våningen
Postnummer
00700
Postanstalt
Helsingfors
Kontor och kundtjänst öppettider

Hekas kundtjänstenheter betjänar utan tidsbokning på tisdagar kl. 9–12, övriga tider endast efter tidsbokning

Det lönar sig att boka en tid till kundtjänsten för sådana situationer där ett besök på byrån är nödvändigt för att sköta ärendet. Du kan boka tid genom att skicka e-post eller ringa till områdesbyrås kundtjänst.

Vänligen följ anvisningarna nedan när du sköter ärendena:

  • Ta hand om handhygienen.
  • Observera säkerhetsavståndet.
  • Hosta och nys i en engångsnäsduk eller i ärmvecket.

I de flesta situationer sköts ärendena lättast via boendesidan.

    Telefontjänstens kundtjänstnummer är öppna

    • måndagar till fredagar kl. 9–15
    • samt månadens första och sista vardag till kl. 16. 

    Priser för att ringa: 0,0835 €/samtal + 0,1669 €/minut. Kötiden är avgiftsbelagda.

    Undantagsöppningstider

    Inga kända exceptionella öppettider

    Lämna en felanmälan

    I brådskande fall, lämna en brådskande felanmälan per telefon under kontorstid på telefonnumret 09 5767 3400.

    Jour

    Vårt journummer 09 5767 3500 betjänar i brådskande ärenden utanför byråernas öppettider.

    Andra kontakter

    Bankförbindelse

    För invånare

    Du ser alltid bankförbindelsen och koderna från fakturan för betalningen i fråga.

    Hekas bankkontonummer ändras 1.1.2023. Det nya kontonumret är FI88 1660 3001 1997 13.

    Faktureringsadresser för avtalspartner

    Helsingfors stads bostäder Ab, nordöstra byrån
    PL 8307
    02066 DOCUSCAN
    EDI-kod
    003723790586071

    Nätfakturaförmedlare: Ropo Capital Oy (Enfo), kod 003714377140