Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme asioimaan kanssamme ensisijaisesti verkkosivujemme kautta ja puhelimitse. Vältäthän tarpeetonta asiointia asiakaspalvelupisteissämme.
Huomioithan ystävällisesti nämä käytännöt, kun asioit meillä:
- Huolehdithan käsihygieniasta asioidessasi toimistollamme ja asiakaspalvelussamme. Asiakaspalvelumme tiloissa on käsidesiä asiakkaidemme käyttöön.
- Vältämme toistaiseksi kättelyä ja muuta fyysistä kontaktia asiakkaidemme kanssa.
- Henkilökuntamme käyttää kertakäyttöhansikkaita avaimia käsitellessään.
Suosi verkko- ja puhelinasiointia
Voit hoitaa suurimman osan asioinnista verkkosivuillamme. Voit esimerkiksi ilmoittaa asukasmuutoksista, irtisanoa asunnon vuokrasopimuksen tai muun sopimuksen ja tilata lausunnon asunnonvaihtoa varten verkossa.
Neuvomme asumista koskevissa kysymyksissä myös verkkosivuillamme olevan chatin kautta. Kun chat-asiakaspalvelijamme eivät ole paikalla, avautuu chatin tilalla yhteydenottolomake, johon kirjatut tiedot välitetään automaattisesti eteenpäin.
Palvelemme asukkaitamme kaikissa asumiseen liittyvissä asioissa. Puhelinpalvelumme on avoinna maanantaisin klo 9–17 ja tiistaista perjantaihin klo 9–15.
Katso asiakaspalvelumme puhelinnumerot
Harkitse vikailmoituksen jättämistä myöhemmin
Jos asunnossasi on tarpeen tehdä korjaustöitä ja asunnossa oleskelee sairastunut, altistunut tai koronaviruksen vuoksi karanteenissa oleva henkilö, pyydämme huomioimaan tämän vikailmoitusta tehdessä. Jos korjausta vaativa vika ei ole kiireellinen, harkitse voisitko tehdä vikailmoituksen myöhemmin.
Jos asunnossasi on kuitenkin tarpeen tehdä kiireellisiä korjaustöitä ja asunnossa oleskelee sairastunut, altistunut tai koronaviruksen vuoksi karanteenissa oleva henkilö, kerrothan siitä vikailmoituksessasi. Tällöin tiedämme varautua asianmukaisesti.