Hekalla on joulukuun ensimmäisellä viikolla käyttökatko sopimuksiin ja maksuihin liittyvissä asiointipalveluissa.  

Driftavbrott i våra tjänster från 1 till 6 december.

1.–6. joulukuuta emme voi tehdä uusia sopimuksia, muutoksia nykyisiin sopimuksiin tai asukastietoihin, vastata maksutietokyselyihin tai tehdä ennakonpalautuksia ja maksuhyvityksiä. Jos sinulle ei ole tällä aikavälillä pakottavaa tarvetta ilmoittaa asukasmuutoksia tai tiedustella maksujesi tilannetta, suosittelemme lykkäämään yhteydenoton myöhemmäksi.  

Pahoittelemme käyttökatkoista asukkaillemme mahdollisesti koituvaa häiriötä. 

Verkkoasioinnin uudistaminen loppusuoralla 

Avaamme tammikuussa verkkosivuillamme uuden asiointipalvelun, jossa voit hoitaa sopimusasioitasi ja muuta asiointia, tarkastella tietojasi ja vuokranmaksusi tilannetta sekä olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit myös asettaa palvelun ilmoittamaan sinulle taloasi koskevista Hekan uutisista. Esittelemme palvelua tarkemmin alkuvuodesta.  

Palvelemme uudesta asiointipalvelusta huolimatta jatkossakin myös asiakaspalvelupisteissämme, sähköpostitse, puhelimitse ja verkkosivujemme chatissä.  

Järjestelmävaihdoksen loppusuora on Hekalla työntäyteinen, ja palveluissamme saattaa siksi olla viiveitä. Pahoittelemme mahdollista häiriötä. 

Kiireetöntä vikailmoitusta jättämässä? 

Vikailmoituspalvelumme vaihtui toukokuussa, eivätkä edellisen palvelun suorat kohdekohtaiset linkit ja automaattiviestien QR-koodit vie nykyiseen palveluun. Älä siis käytä ennen toukokuuta 2021 jätettyjen vikailmoitusten automaattivastausten QR-koodeja tai vanhaa kohdekohtaista vikailmoituslinkkiä, vaan jätä kiireetön vikailmoituksesi aina osoitteen www.hekaoy.fi/vikailmoitus kautta. Muutoin vikailmoituksesi ei tule perille.