Hekan toimistojen asiakaspalvelupisteet palvelevat jatkossa ilman ajanvarausta tiistaisin kello 9–12. Muina aikoina asiakaspalvelupisteissä voi käydä vain ajanvarauksella.

Från november betjänar kundtjänstenheterna utan tidsbokning på tisdagar kl. 9–12, övriga tider endast efter tidsbokning

Asiakaspalvelupisteet ovat toimineet ajanvarauksella korona-aikana, ja hyvien kokemusten johdosta käytäntö otetaan jatkuvaksi toimintatavaksi.

“Olemme saaneet sekä asukkailta että henkilökunnalta palautetta, että valmiiksi varattu aika sujuvoittaa ja nopeuttaa asiakaspalvelussa asiointia”, perustelee muutosta asiakkuusjohtaja Riitta Pulkka.

Aika asiakaspalveluun kannattaa varata sellaisissa tilanteissa, joissa käynti toimistolla on välttämätön asian hoitamiseksi. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi avaintenluovutus ja -palautus. Voit varata ajan lähettämällä sähköpostia tai soittamalla aluetoimiston asiakaspalveluun.

Useimmissa tilanteissa asiat hoituvat helpoiten sähköisen asioinnin kautta, jossa voi mm. tehdä vikailmoituksen, ilmoittaa muutosta, tilata lausunnon asunnonvaihtoa varten ja hakea lupaa omatoimiseen remonttiin. Moni asia hoituu myös soittamalla aluetoimiston puhelinpalveluun.

Jos asiasi kuitenkin vaatii asiakaspalvelupisteessä vierailua, varaa aika tai tule paikalle tiistaina kello 9–12. Älä tule paikalle kipeänä ja asiakaspalvelupisteessä ollessasi huolehdi hyvästä käsihygieniasta, huomioi turvavälit ja käytä kasvomaskia.

Poikkeus aukioloihin: tiistaina 9.11. asiakaspalvelupisteemme ovat auki kello 9–11 henkilöstötilaisuuden vuoksi. Myös puhelinpalvelu sulkeutuu 9.11. kello 11.

Aluetoimistojen yhteystiedot löydät seuraavien linkkien takaa: