Hekan asukkaat valitsee Helsingin kaupunki. Asuntojen hakuun liittyviä asioita ei käsitellä Hekalla. Jos tarvitset neuvontaa asunnon hakemiseen, ole yhteydessä Vuokra-asunnon haun neuvontaan.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Hekan asiakaspalvelupisteet palvelevat ilman ajanvarausta vain tiistaisin kello 9–12, muina aikoina vain ajanvarauksella.
Aika asiakaspalveluun kannattaa varata sellaisissa tilanteissa, joissa käynti toimistolla on välttämätön asian hoitamiseksi. Voit varata ajan myös lähettämällä sähköpostia tai soittamalla aluetoimiston asiakaspalveluun.
Useimmissa tilanteissa asiat hoituvat helpoiten asukassivuilla tai soittamalla aluetoimiston puhelinpalveluun. Neuvomme asumista koskevissa kysymyksissä myös chatin kautta.
Puhelinpalvelu asiakaspalvelunumeroissa on avoinna
- maanantaista perjantaihin klo 9 – 15
- sekä kuukauden ensimmäinen ja viimeinen arkipäivä klo 16 asti.
Puhelujen hinnat: 0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/minuutti. Jonotuksesta laskutetaan matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu. Nauhoitamme puhelut.
Asiakaspalvelumme palvelee torstaina 8.6. poikkeuksellisesti kello 9–11. Asiakaspalvelu sulkeutuu kello 11 ja on kiinni loppupäivän ajan henkilökunnan koulutustilaisuuden takia.
Kiireellisissä tapauksissa jätä kiireellinen vikailmoitus puhelimitse toimistoaikana numeroon 09 5767 3200.
Toimiston aukioloajan ulkopuolella kiireellisissä asioissa palvelee päivystysnumeromme 09 5767 3300.
Muut yhteystiedot
Asukkaille
Pankkiyhteydet ja tunnukset näet aina kyseisen maksun laskusta.
Vuokranmaksun pankkitilinumeromme 1.1.2023 alkaen: FI57 1660 3001 1996 89.
Voit tarkistaa vuokrasi ja muiden maksujesi tilanteen ja maksutiedot asukassivuilta (Oma talous - Näytä oma talous).
Laskutusosoitteet sopimuskumppaneille
Helsingin kaupungin asunnot Oy, etelän toimisto
PL 8298
02066 DOCUSCAN
OVT-tunnus 003723790586055
Verkkolaskujen välittäjä: Ropo Capital Oy (Enfo), tunnus 003714377140