Aika asiakaspalveluun kannattaa varata sellaisissa tilanteissa, joissa käynti toimistolla on välttämätön asian hoitamiseksi.
Useimmissa tilanteissa asiat hoituvat helpoiten asukassivuilla.
Voit asioida myös sähköpostitse tai puhelimitse.
Tämän sivun alaosassa olevan linkin kautta pääset varaamaan ajan suoraan oman aluetoimistosi asiakaspalvelun sähköisestä kalenterista. Voit varata kalenterista ajan vain asiakaspalveluumme. Vuokravalvonnan, isännöinnin tai asumisneuvonnan mahdollisista asiointikäynneistä tulee sopia puhelimitse tai sähköpostitse.
Huomioithan, että avaimet voit palauttaa aluetoimistosi avainpalautuslaatikkoon eikä se vaadi käyntiä asiakaspalvelussa. Tarkasta aluetoimiston verkkosivulta, missä palautuslaatikko sijaitsee sekä ohjeet avainten palauttamiseen.
Toimi näin:
- Valitse alta oma aluetoimistosi.
- Lue ohjeet.
- Täytä yhteystietosi.
- Valitse käynnin syy.
- Kerro lisätiedot-kohdassa tarkemmin, mitä asiaa olet tulossa asiakaspalveluun hoitamaan, jotta asiakaspalvelija osaa varautua.
- Saat varausvahvistuksen sähköpostiisi, jos olet ilmoittanut sen ajanvarauksen yhteydessä.
- Kirjoita varaamasi aika muistiin.
- Peruuta varattu aika, jos sinulle tulee este. Tee ajan peruutus tai siirto sähköpostivahvistuksessa olevan linkin kautta tai soittamalla asiakaspalveluun.
Valitse alta oma aluetoimistosi
- Hekan etelän toimisto
- Hekan idän toimisto
- Hekan kaakon toimisto
- Hekan koillisen toimisto
- Hekan lännen toimisto
Jos asut As Oy -asunnossa, varaa aika asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse As Oy -asuntojen asiakaspalvelusta.