Asiointi ja asiakaspalvelu

Voit hoitaa kaiken asumisen aikaisen asioinnin asukassivuillamme. Tavoitat asiakaspalvelumme myös puhelimitse, ja voit asioida asiakaspalvelupisteessämme.

Asioi kätevästi asukassivuilla

Voit hoitaa kaiken asumisen aikaisen asioinnin asukassivuillamme, silloin kun se sinulle parhaiten sopii. Asukassivuilla voit muun muassa tarkistaa vuokranmaksusi tiedot ja tilanteen, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jättää vikailmoituksen, hoitaa autopaikka- ja saunavuorovarauksia ja asioida asukas- tai sopimusmuutoksiin liittyvissä tilanteissa.

Ohjeita asukassivujen käyttöön

Vikailmoitukset ja päivystys

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

  • Asukassivuilla voit hoitaa kaikki asumiseen liittyvät yhteydenotot vuorokaudenajasta riippumatta.
  • Asiakaspalvelumme auttaa sinua asumiseen liittyvissä tilanteissa arkisin myös puhelimitse. Puhelinpalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin kello 9–12 numerossa 09 5767 3000 .
  • Puhelun hinta on oman matkapuhelinliittymäsi operaattorin matkapuhelinmaksu tai lankaverkosta soittaessasi paikallisverkkomaksu. Puhelut nauhoitetaan.
  • Jos sinulla ei ole pääsyä asukassivuille siksi, että hoidat asioita valtakirjalla toisen henkilön puolesta, tai hoidat kuolinpesän asioita, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@hekaoy.fi . Muussa tapauksessa otathan yhteyttä asukassivujen kautta.

Asioi asiakaspalvelupisteessämme

Asiakaspalvelupisteemme osoitteessa Viipurinkatu 2 on avoinna ilman ajanvarausta tiistaisin kello 9–15. Ajanvarauksella palvelemme keskiviikkoisin klo 9–12 ja torstaisin klo 12–15. Maanantaisin ja perjantaisin asiakaspalvelupiste on suljettuna.

Asuntohakemuksia ei käsitellä Hekalla. Hekan asiakaspalvelu ei neuvo asunnon hakemisessa eikä pysty vaikuttamaan asuntohakemusten käsittelyyn. Jos tarvitset tukea asuntohakemuksen täyttämisessä, ole yhteydessä Vuokra-asunnon haun neuvontaan.

Toisen puolesta asiointi valtakirjalla

Valtakirjalla voit valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan omia vuokrasuhdeasioitasi.